Verzending en bezorging

De bezorging wordt verzorgd door PostNL en vindt plaats op dinsdag tot en met zaterdag. Op zondagen, maandagen en feestdagen wordt niet geleverd.

U kunt bij het afrekenen kiezen voor levering de volgende dag. Dat kan voor bestellingen die tot 17 uur geplaatst zijn. Bestellingen na 17 uur komen dan een dag later. Een excact tijdstip van levering is niet vooraf af te spreken, via track&trace van PostNL kunt u zien wat de verwachte aflevertijd is. U ontvangt de avond voor bezorging een e-mail met het verwachtte aflevertijdstip.

 

Levering op een andere dag

U kunt ook kiezen voor uitgestelde levering. Dat betekent dat u zelf mag aangeven op welke dag uw bestelling geleverd moet worden. U kunt de gewenste dag vijf dagen vooruit gewoon aanvinken in de bezorgopties van PostNL. Een latere afleverdatum kunt u invullen in het vak 'opmerkingen en afleverdatum'. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer een pakket wordt verzonden. Daarnaast sturen wij als extra service de link naar de track&trace pagina van PostNL, zodat u het pakket kunt volgen. Uw e-mailprovider moet deze e-mails wel toestaan, let u op de spamfilter-instellingen. Omdat de inhoud van het het pakket bederfelijk is, is het noodzakelijk dat u via Track&Trace volgt of het pakket beschikbaar is. Claims van te laat aangenomen pakketten die tijdig zijn aangeleverd kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Bij vragen kunt u ons bellen of mailen. (* In enkele gevallen is het mogelijk dat het pakket een dag vertaging oploopt, de koeling en verpakking is daarop berekend)

 

Afhaallocatie bij u in de buurt

U kunt kiezen voor een afhaalocatie bij u in de buurt. U hoeft dan niet thuis te blijven voor de levering. Er zijn 2000 afhaalocaties dus er is er altijd eentje bij u in de buurt. als u bij uw bestelling de POSTNL checkout kiest krijgt u de afhaallocaties te zien in een lijst. U hoeft alleen nog een vinkje te zetten bij de gewenste afhaallocatie. Gebruik de gegevens van de afhaallocatie niet als afleveradres. Uw eigen adres is het afleveradres, door het plaatsen van het vinkje gaat uw pakket automatisch naar een Pakjegemak afhaallocatie. Let wel: een bestelling dient de dag van aankomst te worden afgehaald op het afhaalpunt. uw bestelling wordt niet gekoeld bewaard op de afhaallocatie, dus tijdig afhalen is belangrijk! Wij sturen een Track&Trace-code zodat u kunt zien waar het pakketje is. U ontvangt bericht via e-mail zodra het pakket klaar ligt om afgehaald te worden.

Het afhalen van uw pakket: Er kan gevraagd worden naar uw legitimatiebewijs, deze kunt u het beste paraat hebben. Een afhaalbewijs is niet nodig, uw naam en postcode is genoeg. Als u via Track&Trace heeft gezien dat het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie, dan is het in alle gevallen ook echt beschikbaar. Mocht een medewerker het niet kunnen vinden, vraagt u ook in zo'n geval naar de chef. Het komt soms voor dat een medewerker niet goed kijkt. Mocht er zich een probleem voordoen bij het afhalen van een pakket dient u direct contact op te nemen met Zalmkoerier 0527-24 0544. Na 18:00 kunt u contact opnemen met PostNL pakketten via 0900-0570 met het verzoek om de afhaallocatie te bellen.

 

Kosten van de verzending

Verzending in Nederland kost € 5,95 Voor bestellingen vanaf € 60,- euro is bezorging gratis. Bezorging in België kost € 10,- en is gratis bij een ordergrootte van € 100,-

Duurzaamheid

Zalmkoerier maakt zich hard voor duurzaamheid. In plaats van bezorging waarbij vele kilometers moet worden gereden speciaal naar uw adres, versturen wij bestellingen met PostNL, zij komen immers toch bij u in de buurt. 90% van het verpakkingsmateriaal is gerecycled of hergebruikt. Door dit hergebruik streven we naar een zo min mogelijke belasting voor het milieu.